onsdag 8 juli 2009

Off


Grabben och hans kusin har ställt i ordning var sin dator. Mitt tangentbord och min mus tas som krigsbyte inom kort. Det som tillhör den ena datorn är lite knepig. Tangentbordet vägrar trycka in bokstäverna ordentligt och musen vill att man klickar medan den är i luften. Av någon anledning anser de detta försvåra när de ska spela något av de otaliga spel de brukar roa sig med. Jag förlorade förhandlingarna och därför blir jag offline under resten av kvällen. Det gör inget. Jag känner mig ändå lite allmänt off ikväll, så det är väl passande...

2 kommentarer:

Ullis sa...

hahaha men gumman! <3 tvivlar dock starkt på att du förhandlade med hjärta om du förlorade *S* men vissa saker kan man ju stå ut med för den goda sakens skull

lustigt nog känner jag igen "klicka i luften"-musen :D har haft en sån jag med *asg*

~Sol~ sa...

Ladyn, bara det att jag inlät mig att gå med på förhandlingar visar att jag inte var speciellt engagerad. *S* Dessutom hoppas jag att lite god vilja från mitt håll leder till att stället inte ser ut som ett katastrofområde när jag kommer hem efter jobbet idag. =P

Hahahahaha, jag tycker den är himla irriterande. Visst kunde jag ha använt den igår kväll, men jag vägrar eftersom jag vet redan innan att jag inom kort vill slänga både mus och tangentbord i väggen, åtföljt av ett galet hånskratt. *hahaha*