lördag 25 juli 2009

Inlärningsprocess

Det är helt sanslöst. Jag gör det alldeles för ofta. Hur otroligt det än kan låta så glömmer jag att ta det lugnt på helgen. Nej, nej, varför slappa och ladda batterierna när man man tvätta fem maskiner och ta reda på det efteråt, plocka i ordning i sovrummet, ordna i garderoben (som är överfull och behöver en rejäl genomgång), dammtorka i vardagsrummet, göra rent och byta vatten i akvarierna och sedan skura badrummet efter det paltet? Att ta det lugnt känns... överreklamerat? Nu ska jag ge mig på köket. Men jag ska ta det lite lugnt ändå. Bara plocka det nödvändigaste. Jag ska lära mig njuta av helgerna som man ska. *försöker övertyga mig själv*

Ha en bra lördag alla! =D

2 kommentarer:

Meta sa...

ehum.. du har inte tid över åt mig oxå?? eller snarare vårt radhus.. den behöver en genomkörare den oxå...:-)

~Sol~ sa...

Meta - hahahaha, du får allt ställa dig i kö. Av någon anledning har jag fått fem förfrågningar om samma sak idag. =P