torsdag 23 juli 2009

Härligt...


...att känna sig som en dränkt råtta. :S Det slår aldrig fel. Det kan vara uppehåll hela dagen men när jag ska bege mig ut vräker det ner. Kanske utför jag någon omedveten regndans...?

Hur som helst så var det ändå värt att likna den där badande råttan. Jag har tillbringat några timmar med den bästa ego-massagen man kan få. En vän som sprudlar av livsglädje och som på alla vis smittar av sig på en själv och får en att känna att livet är väl värt besväret. Jepp, trots allt så är det ju faktiskt det. =)

2 kommentarer:

Ullis sa...

hahha jag såg ut minst sådär.. ingen hjälm, ingen jacka :P

~Sol~ sa...

Ladyn - hjälmen var inte till någon hjälp. Det finns ju lufthål i den och där rann det minsann ner massor med regnvatten. *S* Härligt med väder, eller hur? ;)