måndag 6 juli 2009

Kort summering


Son - skulle av olika anledningar (som för en gångs skull inte inkluderar mig) kunna få en citron att surna.

Jobbet - en lugn och skön dag förutom när jag kände att John Blund retades med mig.


Fritiden - gjorde något oväntat som var uppskattat. Blev själv överraskad. Umgicks och hade trevligt. Fick en skön fotmassage.


Vänner - de är guld värda. Alltid. Känner med Virvelvinden som tvingades låta sin katt somna in. *kram*


Tankar - de har farit runt som galningar idag. Inget vettigt, inget helt åt helsicke galet. En skön mix av det mesta.


Känslor - en känsla av ensamhet dansade tango inom mig en stund idag, men utöver det har det varit lugna och välmående känslor som huserat inom mig.


Tja, det var min dag det. Kort och koncist. Visst finns det mer att berätta om, men ärligt, hur intressant är det för andra att höra om egentligen? =P

4 kommentarer:

Ullis sa...

haha klart vi vill läsa, det är ju därför vi hänger här i din blogg :P

håller tummarna för att det ska gå bra imorgon, keep me posted- okej?

kram!

~Sol~ sa...

Ladyn, en mycket bra poäng. *S*

Mmmm, jag hade lyckats förtränga tanken en stund, men nu kom den tillbaka i full styrka. *S* Det lär rapporteras om det framåt kvällen. =D

Kram

Ullis sa...

tack för omtanken kram

~Sol~ sa...

Ullis... Kramar om