fredag 3 juli 2009

Jag vann

Sist jag var iväg med brorsan träffade jag på en bekant. Så snart vi gått skilda vägar slog jag vad med brorsan. Han trodde mig inte, men idag avgick jag som vinnare. *hehe*

*efter lite allmänt prat*
Nosy; Du, den där killen du var med...?
Jag; Ja? *stort flin*
Nosy; Ni verkade väldigt familjära med varandra.
Jag; Jaså? Ja, vi är nog det. *skrattar inombords*
Nosy; Du tycker inte han är lite väl ung för dig?

KATCHING!

Jag; Med tanke på att han är min bror kan jag inte se relevansen av hans ålder....

Nu ska jag ringa brorsan och inkassera den där sketna tjugan. *hehehehe*

2 kommentarer:

Lina sa...

vaddå lite väl ung? folk ska väl skita fullständigt i om man är med någon som är yngre eller äldre, huvudsaken är väl att man passar ihop och tycker om varandra? sånt där blir jag sur på.

Stackars B som blev 20 spänn fattigare ;) jag antar att det var B iaf :)

~Sol~ sa...

Lina, jag håller med. Passar man ihop spelar åldern ingen roll. Huvudsaken är att man tycker om och vill att det ska funka. Då finns alla förutsättningar.

Jepp, det var han. Och rätt åt honom. Han ska veta bättre än att tvivla på mig. *hehehe*