fredag 10 juli 2009

Förhandling

Grabben; De har öppnat en ny server till det där spelet jag brukar spela. Får jag spela hela natten för att få en bra start där?

Jag; Vad är det värt?

Grabben; Va???

Jag; Ja, exakt vad får jag i gengäld för att inte tjata och bråka om att du ska gå lägga dig?

Grabben; Ummmmm.....

Jag; Du tillbringar tre nätter hos din pappa i nästa vecka.

Grabben; VA? Tre? För en? *muttrar*

Jag; Japp.

Grabben; OK, jag kan vara där tisdag till fredag då. *surmulen*

Jag; Inte en chans! Jag jobbar hela veckan. Vad har jag för nytta av att du är borta när jag ändå är på jobbet? Nej, nej, fredag till måndag.

Grabben; Hela helgen??? Men då är ju pappa också hemma.

Jag; Take it or leave it.

Grabben tog det.

YES!!!
Gissa om jag tänker njuta.
Inget gnäll. Inget tjat. Ingen matlagning om jag inte känner för det. Ingen annan än mig själv att tänka på. Jag längtar redan...

5 kommentarer:

A sa...

Moahahaha!

Ullis sa...

åååh.. jag bara ÄLSKAR er relation.. den bra andas kärlek och charm.. men det gör ju ni oxå, bägge två :) skönt att ha en helg för sig själv.. njut ordentligt gumman!
jag har förresten ätit upp alla vaniljbullarna, men av någon anledning fick jag för mig att du gillar kanel bättre, så nåde dig om du säger nåt annat nu! *asg*

~Sol~ sa...

Kanelen, ja den stackarn gick på en rejäl mina där. Jag däremot känner mig rätt nöjd. *hehehe*

Ladyn, Jag gillar den rätt bra jag också. Iaf oftast. *S* Ibland vill jag sälja honom på Blocket, men faktiskt äger jag insikten om att jag har en himla bra grabb, trots allt. =D

Lina sa...

det där var faktiskt elakt av dig, stackars K :(

~Sol~ sa...

Lina, det är det inte alls! De måste ju umgås för att bygga upp sin relation igen. Tre dygn är inte oändligt länge, så det är inte elakt på en fläck!