tisdag 14 juli 2009

Nu är jag trött


Jag hade ledigt idag. Redan igår bestämde jag att dagen skulle gå åt till att göra nytta. Det har jag gjort också.

Jag har;

Lirkat med en vattenrädd *infoga valfritt ord*.

Fixat foto till grabbens id.

Tvingat med grabben för att fixa hans glasögon.

Varit till banken.

Kört, torkat och lagt undan fyra maskiner tvätt.

Tömt alla köksskåpen och röjt bort allt jag inte behöver.

Röjt ovanför garderoberna där jag lagt en massa jag inte behöver.

Städat badrummet.

Gått tre vändor till källaren med saker jag inte behöver ha i lägenheten.

Diskat.


Trots att jag gjort så mycket så syns det egentligen inte. Det mesta har ju varit dolt bakom skåpluckor. Men jag vet om det. Det räcker. Det mer synliga tänker jag ta en annan dag. Nu ska jag njuta av en nybakad fralla. =)

2 kommentarer:

Ullis sa...

du är så himla duktig!! och det ÄR ju en befrielse även om det inte syns utanpå :) du vet det! :)

kram!

~Sol~ sa...

Ladyn - jag ska ta resten sen. Jag kommenterade till grabben att det ser för jävligt ut här hemma och han såg sig bara omkring, såg ingående på mig och sa åt mig att skaffa nya glasögon. Tror du han menar att jag är pedant? =P *s*

Kram