fredag 17 juli 2009

En och en halv...

Om så många timmar är jag på väg hem. Då ska jag sätta mig ner, lägga upp fötterna och njuta av tystnaden och av en cider. Dagen har hittills varit bra och jag ämnar se till att den fortsätter så. Sonen är redan hos pappan i ren ilska över att inte hitta sina nätverkskablar. Det är inte så farligt som han vill att det ska verka. Han glömmer sig och skämtade med mig i telefonen innan han mindes hur arg han skulle vara på mig. Hur som helst så får jag det lugnt och skönt. =)

6 kommentarer:

Ullis sa...

åh vad skööönt! du förtjänar verkligen lite egenmys och att bara vara.. själv blev jag bjuden på grillkalas imorgon hos pappa *S* det brukar gå likadant varje gång, kommer hem hungrig och tokirriterad på ALLT, haha.. men- man är inte där SÅ ofta så det är väl lika bra att ha det gjort..

kram!

~Sol~ sa...

Ladyn, hur i helsefyr kommer man hem hungrig från ett grillparty??? *fattar ingenting*

Jag ska till Maxi om en stund, sen ska jag bara vara... sååå skönt. =)

Kram

Ullis sa...

ja du.. de har alltid helt absurda grejjer.. äckliga korvar och kyckling som aldrig blir färdig.. och en tafflig burk potatissallad, köpt.. tycker inte om.. så- hungrig. hahaha..

åhå! jag är på väg dit själv :) eller, willys och maxi blir det.. och systemet om jag hinner innan 19 :)

~Sol~ sa...

Ladyn - Ta med dig egen mat då, så vet du att du blir mätt. =)

Jag blir upphämtad av en kompis vid sju. Men... systemet på Erikslund och Hälla stänger ju 20. Du har en hel timme till på dig ju. *S*

marbor sa...

SKönt att du haft en bra dag. Det har jag med trots många jobbtimmar :) Och glad över sms vart jag också *L*..kul när det dimper ner så där oväntat...TACK!

~Sol~ sa...

marbor - dagen har varit skön. Jag behövde det. =) Kvällen blev också bra, trots lite oväntade (glömda) saker jag fick ta hand om innan jag kunde slappna av ordentligt. :)

Varsågod. =D Kram