fredag 24 juli 2009

Konstigt ljud...?


I natt hoppade jag ur sängen med en jävla fart. Ett konstigt ljud väckte mig. Jag rusade ut för att kolla vad det är. Yrvaket stod jag i köksdörren och såg stirrig ut. Mini-Belse såg förvånat på mig och undrade om det brann. Han drack upp sitt vatten och muttrade något om någon galenpanna som rycker på axlarna över avgrundsvrål från slasktroll men flippar ut över ljudet av rinnande vatten. Hrmf!

I morse var jag helt övertygad om att det måste vara lördag. Blev irriterad när mobilen började spela min god-morgon-signal. Tänkte att jag måste ha varit tokig som överhuvud taget ställt den på ringning. Tyvärr visade det sig att jag hade fel och var tvungen att kliva upp. Nåja, det var ju ändå fredag. Kunde ha varit värre. *S*


Dagen har varit bra, trots det inledande korståget och dagvillheten. Mini-Belse är numera kortklippt och betydligt mindre lik Elisabeth Höglund. Tack och lov. *L*


*muttrar*

Nu gick Mini-Belse in i köket efter att först ha förvarnat mig om att han ska spola vatten där inne....

2 kommentarer:

Ullis sa...

hahahah söta unge.. elisabeth höglund? not so much söt. *rysa*

~Sol~ sa...

Ladyn - oroa dig inte, det var bara den numera bortklippta frisyren som påminde om henne. I övrigt är gossen lik mig, vilket han iofs inte heller tycker om att höra. *hehehe*