fredag 19 juni 2009

Vakt


Jag har haft en väldigt lugn midsommar och så kommer det att fortgå. Gamla farmor har åkt iväg till sin dotter och har överlämnat ansvaret för sin ögonsten, den vackra Sabrina, åt mig. Jag bor ju på andra sidan gatan från henne så det är ingen ansträngning att göra gumman en tjänst. Katten själv märker man inte av. Den reagerar knappt när man kommer.

Ändrade planer renderade i att jag nu har en väldigt fin hund här hemma. Jag har aldrig passat den vovven tidigare, men hon är tack och lov snäll. Kan bli jobbigt om detta muskelknippe bestämmer sig för att leva rövare. *S*

Tack alla som bjudit in oss till diverse aktiviveter. Det uppskattas massor, även om vi tackat nej till inbjudningarna. ♥ ♥ ♥

4 kommentarer:

Anna sa...

Åh! Vicka fina!

~Sol~ sa...

Rockern, ja de är himla fina bägge två. =)

Ullis sa...

birma? hon var jääättefin.. och massa söt hund, hon ser stoor ut :D kram och glad midsommar!

~Sol~ sa...

Ja, jag tror hon är birma. Otroligt vacker... och skittråkig. *S* Men farmor har bra sällskap av henne och det är huvudsaken. =) Hunden är lagom stor. Stark men hyfsat väluppfostrad, så jag har armarna kvar. =)

Kramar om