måndag 15 juni 2009

Behöver

Sömn. John Blund har tydligen inte alls varit sams med oss här hemma i natt. Eller sams... han har ett horn i ögat på oss, helt enkelt. Varken jag eller grabben har lyckats somna. Jag kände att jag var på väg strax efter två, men just då valde grabben att kliva ur sängen och med en frustrerad suck gå ta ett glas vatten. Ergo - Yvonne är vaken. Usch, detta blir en lång dag. Klart som sjutton jag ska hem till en kompis för att hjälpa henne med en sak direkt efter jobbet och sedan vara barnvakt i någon timme så snart jag är klar där. Härligt. Jag måste säga att jag är imponerad. John Blund är verkligen bra på att välja sina tillfällen. Grabben får iaf sova ut. Sommarlov. Jag vill också ha sommarlov!!!

2 kommentarer:

Ullis sa...

jag vill också ha sommarlov. John Blund glömde mig i natt å. Funderar om det kanske är fullmåne?

~Sol~ sa...

Ullis, jag har för mig det var fullmåne för någon vecka eller så sen så det borde inte vara det nu. Hoppas John Blund hittar till bägge våra adresser inatt. Kram