onsdag 3 juni 2009

Pocket


Jag fick en bok med posten idag. En pocketbok. Lite underligt, det måste erkännas. Jag köper väldigt sällan pocketböcker och skulle inte komma på tanken att beställa en. Jag blev smått förvirrad av att jag plötsligt blivit medlem i pocketklubben. Efter mycket funderande kom jag fram till vad som måste ha skett.

För ca en månad sedan surfade jag runt och hittade en banner där det stod om böcker som kostade en krona. Jag fyllde i en intresseanmälan men såg sedan att det gällde pocketböcker och valde då att inte skicka iväg den. Tydligen spelade det ingen roll, för just den bok jag kollat på har nu landat i min brevlåda. Fult. Jag sa upp prenumerationen omedelbart. Undrar hur många som ska göra det sen, bara låter det vara eller helt enkelt inte läser det finstilta? Om man inte säger upp den kommer man få en bok i månaden och avbeställningar är inte möjliga. Som sagt, fult!

4 kommentarer:

Ullis sa...

men fyfan vad dålig stil! trodde inte det gick att göra så.. utan att man skickat alltså. äckligt egentligen.. :(

~Sol~ sa...

Ladyn, det trodde inte jag heller, men det är det enda scenariot jag kan komma på som slutat i att jag fått en pocketbok hem i brevlådan. Man får vara försiktig när man surfar online. Man vet aldrig vad man stöter på. :(

Anna sa...

Men det är en bra bok! :D

~Sol~ sa...

Rockern, hoppas det eftersom jag ju åker på att betala för den. =/