fredag 26 juni 2009

Måste ha räknat fel....?


Räkningarna är betalda. *usch*
Storhandlingen är avklarad. *uff*
Apoteket har besökts. *suck*

Skulder har kvittats. *skönt*
Uttag på flaskbanken har gjorts. *ler*

Jag ser nu på saldot på kontot. Det är några få saker till som ska dras, däribland hyran. Den summan är inte nådig. Ändå kommer jag att ha nästan dubbelt så mycket pengar kvar än vanligt. OK, innan någon börjar jubla kan jag informera om att det trots detta är en rätt löjligt liten summa, men ändå. Dubbelt. Hur sjutton har det gått till????

Undrar om det blivit fel någonstans?

4 kommentarer:

marbor sa...

checka en extra gång och sen hoppas vi att det verkligen är RÄTT!
Det är du värd!

~Sol~ sa...

marbor, jag har kollat igen och hittar inget fel. Tänker dock inte ropa hej förrän jag är över bäcken. =)

Tack, vännen. <3

Ullis sa...

härligt härligt, ibland sker under och jag håller tummarna att du räknat rätt

~Sol~ sa...

Ullis, jag kommer ju ändå inte kunna vara extravagant, men det vore skönt att inte behöva vända varje slant så fort man vill göra något utöver det man budgeterat för. :)