lördag 20 juni 2009

Nej

Det blev ingen sömn inatt. Några timmar på förmiddagen fick jag iaf. Konstigt nog känner jag mig inte speciellt trött. Jo, trött är jag väl, men inte helt slut. Mmmm, jag vet, det kommer. Jag ska nog planera in en tupplur på eftermiddagen. Hunden är nog överlycklig iaf. Hon var ut tre gånger under natten/morgonkvisten. Nu sitter hon och vill ut igen. Den hunden är svår att göra nöjd. *S*

Jag har funderat på det där att jag är pjoskig. Hela min natur strider mot det uttrycket i samband med mig själv så jag har genom noggranna analyser kommit fram till att jag inte allt är pjoskig. Jag är empatiskt. Jag menar, tänk själv om någon annan beslutade hur länge du var tvungen att vänta innan du fick lätta dig nästa gång? Jag skulle då absolut inte gilla det. Gilla förresten, jag skulle avskyr det med hela mitt väsen. Nej, jag är inte pjoskig. Jag är empatisk och väljer att ge större valmöjlighet. Promenad ibland, urin och exkremiteter ibland. Så det så!
*nickar bestämt*

Inga kommentarer: