onsdag 3 juni 2009

Biljetter och omslag

Idag kom bekräftelsen på min flygbiljett i september. Nu finns det ingen återvändo. Inte för att jag vill ha någon återvändo heller, men ni förstår hur jag menar. =D

Ett telefonsamtal för en stund sedan meddelade att jag ska till vår ärade huvudstad i morgon kväll för att se The Boss uppträda på Stadion. Jag ringde genast upp en jobbarkompis som glatt gick med på att ta min stängning så att jag kommer iväg i bra tid. Ibland har man verkligen flyt. =)
Nyss fick jag besked om att omslaget till min bok är omarbetat. Det skiljde 7 mm från omslaget till den första boken. Det innebär i praktiken att boken är dubbelt så tjock som den första. Jag vet nu att omslaget funkar. Jag har redan fixat det. Kunde inte hålla mig. *S* Jag har fortfarande inte fixat allt runt omkring, som beskrivning eller registreringen av ISBN´et men omslaget passar!!! Känns bra som fan!

5 kommentarer:

marbor sa...

Du ser..:-) Ibland så vänder det bara...och blir bra liksom :-)

Kram till dig!

~Sol~ sa...

marbor, ja ibland vänder det med blixtens hastighet. Tack och lov! =D

Ullis sa...

åh grattis! ser fram emot att läsa den.. när jag kan samla tankarna till att läsa alls.. kram!

~Sol~ sa...

Ladyn, jag rekommenderar att du börjar med första delen. Det blir nog mer sammanhängande då. =D
Kram

Bika sa...

har du skrivit en bok? eller flera böcker?? då måste jag ju få köpa mig ett signerat ex!!!