onsdag 24 juni 2009

Komp

Nu har jag varit på jobbet i en hel timme och det har konstaterats att det finns alldeles för många personal i förhållande till vad det finns att göra. Gissa vem som har komp att ta ut? *ler brett*

Detta blir nog inte en allt för jobbig dag iaf. Den enda planerade aktiviteten nu är matlagning och middagsgäster. Kompisens dotter har beställt mat hos mig. *S* Jag ska ju ändå laga mat så att göra till några fler är inga problem.

Snart ska jag ut i solen. Ta mig hem från jobbet och bara vara i några timmar. Undrar om jag ska vara en elak mamma och väcka sonen före tolv? Jag har ju redan blivit unnämnd till Satan, så varför inte? Han kan behöva lite sol han också, annars tror nog folk att jag hyser en vampyr här hemma. =P

4 kommentarer:

marbor sa...

Ehh...testar idag också då...;-)
Grattis!!!?!???!??..eller??? :-)

~Sol~ sa...

marbor... *skrattar* Nej, inte idag heller. =D

Ullis sa...

kan man beställa?? men dåså! :D

~Sol~ sa...

Ladyn, det är inte allt för ovanligt att det sker, faktiskt. *s*