torsdag 18 juni 2009

Kväller


Nu är det kväll. Grabben lagade mat, så disken var min. Inte den vanliga fördelningen när jag lagar mat, men jag kände mig snäll idag. Iofs borde satungen ha fått ta disken också eftersom han konstaterade att jag är läskig. En blandning mellan Satan och SÄPO. Anledningen till detta är att jag har en (i hans tycke) läskig förmåga att veta saker. Alltså, det krävs bara lite god observationsförmåga och några hyfsade gissningar så är det ju rätt lätt att tolka en/sin tonåring, men vill han tro att jag är synsk är det ju till min fördel. *flin*

Nu sitter jag i mitt rum och funderar på om det kanske är värt att vakna väldigt tidigt i morgon. Grabben har rummet fullt med folk. Ändå är han ensam där inne. Jag hör minst två röster utöver hans där inne. Skype och högtalare skapar illusionen av att det är smockat i rummet. Tv eller säng? Tv eller säng? Det blir till att singla slant. *S*

2 kommentarer:

Bika sa...

Haha det var minsann ingen dålig blandning det inte :) satan och säpo alltså.. haha. :)
glad midsommar!

~Sol~ sa...

Bika, nej den är speciell. Jag känner mig nästan lite hedrad. =D