söndag 7 juni 2009

Tack!


Jag har tillbringat kvällen med att grilla, äta gott och umgås med trevligt sällskap. Tack för att jag får komma och använda din grill ibland. =D

Jag passade på att hämta min cykel också. Den befann sig hos reparatören på gatan bredvid, så det var perfekt att kunna cykla hem. Jag ringde innan jag skulle hem så att de hann fixa det sista. =) Nu kan jag (kanske) börja använda cykel till jobbet också. Det kommer spara en kvart, mer än halva tiden det vanligen tar att gå till jobbet. Härligt. Sovmorgon, allså? *S*

4 kommentarer:

marbor sa...

Härligt :-)
Det är skönt att cykla.

älskadedotra sa...

tack själv för att du kommer o grilla åt oss *S*
jag ska iår lära mig o göra det själv ... fast du får komma hit ändå o grilla *S*

härligt att cykeln var klar ...

~Sol~ sa...

marbor, nja det är svettigare att cykla än att gå. =P

Men det var skönt att det fick så mycket fortare. =D

~Sol~ sa...

älskadedotra, du kan. Du behöver bara komma över din övertygelse om motsatsen. *S* Jag kommer fler gånger, det lovar jag. =)