tisdag 9 juni 2009

Prematur


Sonen är hemma redan. Tillställningen slutar egentligen inte förrän kl 23, men han ramlade in för en kvart sen och krävde lite bra musik. Nu är han på rummet och spelar Metallica.

Tydligen var trerätters bara två och varmrätten var kall. Sonens ord om musiken var "de spelade något eländigt dicsoskräp av vilket ungefär två låtar var yngre än jag". Han hade tråkigt, han avskydde reglerna och maten var inge vidare. När jag fick det första sms i vilket han frågade varför han måste vara där log jag. När nästa kom med frågan hur länge han måste vänta innan han fick komma hem flinade jag brett. Det tredje sms´et, denna gång med informationen om att han minsann tänkte gå hem nu, fick mig att skratta.

Nåja, han gick dit iaf. Och var hemma snabbt som tusan. *S*

2 kommentarer:

Ullis sa...

hahah söta gulliga han :D du har ju verkligen lyckats.. han ÄR ju ett sånt charmtroll!

~Sol~ sa...

Ladyn, påminn mig om det när jag är förbannad på honom för att han är lat, uppkäftig och a pain in the ass. Just då ser jag inget charmigt i honom alls och kan inte för allt världen förstå varför jag inte får vända honom upp och ner och ruska om honom - över balkongräcket. =P