fredag 23 januari 2009

Som ett brev på posten

Och nu vomerar grabben...

Yippie!

7 kommentarer:

A sa...

Yay! Mera sånt. Vi kör på samma melodi här också.

~Sol~ sa...

Det är alltså ert fel! =P
Hoppas ni kryar på er snart.

Anonym sa...

usch, hoppas att det är nått som är lika fortövergående som sonens. Mår själv lite småkonstigt just nu och är yr men jag skyller på sömnbrist.

Anonym sa...

Är han piggare?
Hoppas du klarar dig...

USch jag hatar verkligen att spy. Tror jag ägnar mig åt den aktiviteten max en gång vart tionde år...det räcker mer än väl...*rys*

~Sol~ sa...

Ullis, hoppas verkligen det är snabbt övergående, men han är helt slut just nu.

Mia,
jag har nog inte sådan tur. Jag skyller helt på grannarna. De har haft sjukan och den har gått runt där hemma. Vi har bägge exponerats av dem.

Anonym sa...

Hmmm jag avskyr kräksjuka!
Trodde jag skulle få det natten mot torsdagen med för jag var blek som ett spöke o mådde så illa att jag ej kunde sova...
Hoppas colan hjälper :)

~Sol~ sa...

Vad skönt att du inte blev kräksjuk, men symptomen låter inget vidare iaf. Hoppas det gick över snabbt. =)

Tja, om inte annat så är cola något han dricker hur sjuk han än är, så han får vätska i sig iaf. *S*