måndag 19 januari 2009

Rock Band


Jag har ännu inte provat spelet, men grabben sitter och trummar som fan i vardagsrummet. Den där kommer att förbjudas efter klockan sju, det hör jag det. Gitarren bryr jag mig inte om, den hörs inte alls. Men de där trummorna.... *grrrrrrrr*

Som tur är har de valt bra musik i spelet och grabben har ju en förkärlek till de låtar han redan känner till, så det blir mycket gammal hårdrock. Spelar han bara på gitarren kan även jag njuta. Men som sagt, de där trummorna... *grrrrrrrr*

2 kommentarer:

Ullis sa...

haha!! jag vill MED!!! fick sälja mitt guitar hero jag hade.. för att ha råd med exets räkningar *vifta glädjeflagga*

~Sol~ sa...

Jag ska prova sen ikväll, men de där trummorna kommer jag nog att ha svårt att förlika mig med, oavsett hur kul de är att spela på. =P