fredag 16 januari 2009

Rätt


Jag hade helt rätt i morse. Idag är ingen bra dag. Visserligen gjorde jag tappra försök att styra ödet åt andra hållet och faktiskt lyckades jag till viss del under några timmar, men slutänden har ändå blivit att dagen varit lite mindre bra.

Från att ha kunnat låta bli smärtstillande två av de tre gångerna om dagen jag får ta dem har jag under de senaste två dagarna tagit full dos. Inte bra. Jag gillar inte att ta tabletter, men tänker heller inte ha ondare än jag behöver.

Kvällen har ägnats till att göra.... ingenting. Wow... det är så himla spännande! Jag orkar inte ens sitta och babbla bort tid på blobben. När man inte orkar hänga med i samtalen man redan kan sedan innan så inser man att man är rätt bränd i skallen just då.

Jag har inte lyckats hitta en enda bok som intresserar mig av de 70 eller så som trängs i min skrubb i väntan på att jag ska läsa dem. Jag kanske ska leta på en av Tom Sharpes helt politiskt inkorrekta berättelser som jag vet är så sjuka att jag inte kan låta bli att dra på smilbanden.? Orkar jag det....?

Jag har tråkigt.

Inga kommentarer: