måndag 26 januari 2009

Hmmmm

*vänder*
*vrider*
*böjer*
*sträcker*
*kutar*
*svankar*

Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Nej........

Det är inte någon form av gymnastik jag ägnar mig åt utan det är en djupstudie. Ja, ni vet, att känna efter. Och gissa vad???

Jag gillar svaret!
Jag har inte alls lika ont i ryggen som jag hade i förra veckan. Jag var övertygad om att jag skulle ha det. Ja, iaf att jag skulle ligga på samma nivå.

Jag har idag jobbat heltid och gjort alla arbetsuppgifter som hör till min tjänst. Efter några veckor halvtid känns det suveränt att börja jobba som jag ska igen. Det är dessutom första gången sedan jag gjorde illa mig jag vägrat låta någon annan göra någon eller några av mina tyngsta arbetsuppgifter. Och trots detta känns ryggen helt ok. Lite trött, men värken jag förväntat mig är inte närvarande.

Just i detta nu gillar jag livet. =)

4 kommentarer:

Mija sa...

Lovely!!! =)
Kramar

~Sol~ sa...

Tack, vännen. =)
Kramar

marbor sa...

Härligt :-)
Hoppas det håller i sig...

~Sol~ sa...

marbor, så far så god. =D
Jag har jobbat heltid i två dagar och känner verkligen att jag är tillbaka på kartan. Den mentala lättnaden över det är helt enorm. Vore det inte för att livet i övrigt är lite tufft just nu skulle jag helt säkert vara euforisk. *S*