söndag 4 januari 2009

Nu provar jag igen


Jag visste väl att de tolv timmarnas sömn skulle straffa sig. Inatt har jag inte sovit en blund. Jag var visserligen inte trött förrän vid halv fem, men sedan dess har jag legat och försökt sova. Fyra timmar av att ligga och vrida och vända sig. Liiiiite drygt, faktiskt.

Nå, nu ska jag försöka igen. Några timmar måste ju gå att få till. Iaf hoppas jag det.

Eftermiddagen blir intressant. Jag har beslutat mig för att för första gången i mitt liv bli riktigt mörkhårig. Det kommer nog att krävas lite tid för att vänja sig, men jag hoppas att det blir bra. Jag hittade en site där man som tjej kan gå in och ändra frisyr, färg och smink lite som man vill och enligt den bild jag fick fram där så kan jag se helt ok ut i mörkt.

Håll tummarna för att jag inte var grumlig i ögonen då jag tittade på den bilden och baserade mitt beslut på det. ;)

6 kommentarer:

Anna sa...

Ge länk!!!! FFS! :D

marbor sa...

Håller med Rockern...*L*

Klart du blir snygg i mörkt hår...*L*...jag trivs jättebra i mitt. Jag är ju blond egentligen...eller mörkblond kanske

Anonym sa...

Visst är den sidan kanonbra, har varit inne där många ggr och fiplat för att besämma om jag ska bli blond igen, men var gång blir beslutet kvar att fortsätta med det mörka håret.

Väcker dig sen ska vi bege oss ut i kylan för att fixa så du blir den där snygga brunetten som fotot visa :)

Anonym sa...

ja för 17.. länka.. länka snabbt..:-) vill oxå se jue..

sova? det är överreklamerat.. har i perioder svårt att sova eller som nu när jag sover i 4 timmars intervaller.. har slutat kämpa med sömnen, kommer den så kommer den om inte så gör någe annat. Ligger man och försöker blir det bara 17 så mkt värre då kommer irritationen över att man itne somnar och stressen över att man faktiskt MÅSTE ha sömn.

Anonym sa...

åh, du kommer bli skitsnygg i mörkt med alla dina gröna prylar till!

~Sol~ sa...

Rockern, länk kommer i nästa inlägg... tillsammans med bilder av resultatet. =)

marbor, jag har ALLTID haft ljust, så detta är en enorm omställning. Men det blir nog bra. =P

Ullis, tur att jag har dig som väckarklocka. Ännu större tur är det att du vill hjälpa mig med min makeover! Tack!

meta, jo jag vet. Dokumenterad insomnia här. Var till läkaren om det första gången som 11-åring, så jag har lite vana med för lite sömn. Men det är sköööönt när sömnen infinner sig. )(

Lina, jag trodde du skulle kommentera att det passar till mina ögon, vilket de flesta gör. Men du har rätt, jag har mycket mer som passar till mörkt än jag trodde. =P