fredag 2 januari 2009

Farmor


I´ve just spent an hour and a half at Farmor´s. She´s a grand old lady! I just wish she´d stop nagging me about finding myself a real man and giving her another grandkid. Geez, one´d think she´s my real granny and not my ex mother in law, who by telling me to find a real man puts her own son down exactly where he belongs. *L* I also wish she´d stop telling me about her semi-erotic dreams. Weird situation... :S

Hmmmmmm................

Fan också. Jag orkar inte översätta. *S* Tydligen tänkte jag på engelska. Jag brukar ändå skriva på rätt språk, oavsett vilket av de två jag tänker på men det blev väl kortslutning i skallen just idag. *S*

Nåja, Farmor är i vilket fall en enorm personlighet som jag är glad över att ha i mitt liv. 80 år och piggare än jag själv. Krutgumma!

Inga kommentarer: