fredag 23 januari 2009

Kul grej

Vem är din förebild???


Försök göra detta utan att fuska...


Scrolla inte ner förrän du gjort testet, du kommer att bli förvånad!

Ta fram en kalkylator (Din dator har en).

1) Välj din favoritsiffra mellan 1-9.
2) Multiplicera med 3.
3) Lägg till 3, och multiplicera med 3 igen
(Jag väntar medan du tar fram kalkylatorn...)
4) Du har nu ett 2- eller 3-siffrigt tal.
5) Lägg ihop siffrorna.

Scrolla nu ner...












Kolla nu med ditt tal vem din förebild är i listan nedanför:




1. Einstein



2. Nelson Mandela



3. Abraham Lincoln



4. Helen Keller


5. Bill Gates



6. Gandhi



7. George Clooney



8. Thomas Edison


9. ~Sol~


10. Abraham Lincoln




Jag vet... Jag har den effekten på folk... En dag kan du också bli som jag... :-) Tro mej!



P.S. Sluta byta siffra. Jag är din idol. Lev med det!!! :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

*skrattar högt*
JA men det stämmer ju på pricken!
Jag har bara inte velat säga något tidigare för då hade du väl fått hybris...*S*...knäpploppa...

~Sol~ sa...

Bra tänkt. Bättre så här, då jag själv fått komma till insikt... ;)

*ASG*