lördag 24 januari 2009

En till....


Här är en lapp som skulle få mig att flytta från stan....

8 kommentarer:

marbor sa...

Åh...jag kanske skulle sätta ut en lapp om min bortsprungna jättekackerlacka...*S*

~Sol~ sa...

Äsch, kackerlackor är ju ingenting. SPINDLAR däremot... *ryser*

Men ärligt.... skulle du vilja ha tillbaka en sådan? ;)

marbor sa...

*skrattar*...nej troligen inte...*L*

~Sol~ sa...

Smart kvinna. =D

marbor sa...

Tja...eller feg...*S*
Men jag är mera rädd för myror...*rys*

~Sol~ sa...

Myror? Jag har en vännina som har fobi mot dem. Svårt att röra sig ute på somrarna... =P

Anonym sa...

jag har hållit i en tarantella, men den där spindeln på bilden har ju äckliga ben.... man kanske ska införskaffa sig en jättestor flugsmälla som man kan gå runt med, ifall man skulle träffa på en sån där i trapphuset :/

~Sol~ sa...

Min största fasa är att vakna som i filmerna, med en enorm spindel (spelar fan ingen roll av vilken sort, äckliga ben har de alla) på mig. Flugsmällan skulle göra mindre nytta då först förlamats och sen dött av fasan. :S