onsdag 24 december 2008

Vem försökte jag lura?


Nej, jag ska inte fira jul i år. Jag ska sitta hemma och svära. Jag har ett helt arsenal med nyuppfunna svordomar. Jag blandar lite friskt mellan språken, men det spelar ingen roll. Det är själva andemeningen som är viktig just nu. Jag kan inte böja mig ner, sitta eller stå. Hur fasen hade jag tänkt att jag skulle komma in i en bil?

Grabben omplacerades hastigt till sin pappa, så han får iaf fira jul. Han kom över och satte på sig kläderna jag köpt för att han ska se bra ut på julafton, så de kommer iaf till nytta. Han såg himla stilig ut. Han är inte längre min lilla grabb, utan har blivit en ung man. Undrar när det hände? ;)

Nu ska jag svida om till myskläder, hänga upp finstassen i garderoben igen och käka så mycket godis att jag vill spy. Kanske tar jag mig en skinkmacka sen också. Om jag inte mår för illa alltså. Fan vad jag är tragisk. *L*

Hoppas ni alla där ute har en riktigt God Jul. ♥ ♥ ♥

Inga kommentarer: