torsdag 25 december 2008

Juldagen


Grabben dök upp här hemma sent igår kväll. Han tyckte väl lite synd om sin gamla mamma som satt ensam... eller så var det julklapparna som lockade. ;) Nej, faktiskt trodde han att vi ändå skulle öppna dem idag, så han blev väldigt förvånad då jag sa att vi kunde öppna dem då. Men jag hade ju väntat hela dagen med att öppna en del av mina så det säger sig självt att jag ville ha julklappsöppning. *S*

Idag ska jag bara vara. Till kvällen kommer några vänner över och vi ska spela kort innan vi ger oss på grabbens nya monopol. Denna variant har kontokort och skyhöga priser på gatorna etc, så det känna lite mer modernt än den variant jag tidigare spelat. Personligen avskyr jag monopol, men vad gör man inte för att glädja kidsen? *S*
Nu ska jag låta bli att engagera min skalle med vad helst som kan kräva energi. Vilken skön tanke, att bara vara... =)




2 kommentarer:

A sa...

Monopol är ju skoj! Helst när man gör folk helt ruinerade mohahaha! *evil grin*
Det där nya med kontokort har jag spelat ett par gånger men föredrar ändå den gamla varianten.

Kram och god fortsättning! Krya på dig!

~Sol~ sa...

Jag är nog för snäll. Jag gillar inte att göra folk ruinernade... utom grabben för han är sådan usel förlorare. *hehehe*

Jag ger en utvärdering när jag fått stryk i det i kväll. *S*

God fortsättning till dig också, snygging. Kram