måndag 15 december 2008

Dejt?


Det finns en kille som frågat flera gånger om vi inte kan träffas. Jag har liksom avfärdat honom som en player, men vi har ändå hållit kontakten. Efter många samtal måste jag kanske revidera den uppfattningen om honom. Han är kanske inte så flirtig som jag fått för mig....

Nu råkar jag vara sämst på allt som har med flirt och ragg att göra, så min uppfattning kan mycket väl vara felaktig. *S* Samtidigt tänker jag knappast skynda mig för att träffa någon jag av någon anledning fått den uppfattningen om. Nu har det gått över två månader och han är fortfarande intresserad av att träffas. Fika på stan är ju inte en dejt, eller hur? Det är ju bara en fika. ;)




*********



15 min senare:
Vi ska tydligen ut och äta nästa söndag. Hur sjutton gick detta till?????


4 kommentarer:

Ullis sa...

Skrattar, roligt att det kan vända så där. Blir säkert jätte bra. Kram

~Sol~ sa...

Mmmm, vi får se. *L*
Jag har redan orsakat en vadslagning ifall jag kommer att backa ur eller inte. Vad tror du? *S* Kram

Ullis sa...

Jag tror att du kommer gå på den där dejten. Du verkar ha lagt ribban bra. Vad är det värsta som kan hända och vad är det bäst? Vad sa du till mig nyss, våga leva :)... Go for it ..

~Sol~ sa...

Herregud, jag ska ju äta. Klart jag ska gå. *asg*