söndag 7 december 2008

Bekräftat

Ja, vad säger man? Jag tvivlade egentligen aldrig på det och bekräftelsen kom som ett brev på posten.

Till en början var kvällen rätt lugn. Sju tjejer som samlats för att iaf till en början lite generat skicka gummi och latex mellan sig medan de låtsades världsvana och blasé. Inom kort släppte genansen och nu vet jag bara allt för väl vem som provat vad, vem som gillar vad, vems fd eller nuvarande som gjort vad och mer om dessa tjejers privata angelägenheter än vad jag någonsin velat veta. Jag borde ha varit mer aktiv i mitt sökande efter läkarsprit.

5 kommentarer:

A sa...

Sexparty??

Ullis sa...

Skrattar gott :)

~Sol~ sa...

Andreas, ja sexparty. :S Orgier har jag full förståelse för, dessa fattar jag däremot inte.

Tinder, nu ska du vara snäll, vännen. *S*

Mija sa...

Du får se till att bjuda med mig nästa gång ;P Jag behöver shoppa! *asg* Det är så svårt att ha distanssex *S*

~Sol~ sa...

Mija: Lättare med tradera. Man slipper höra om allas rätt sorgliga erfarenheter också. *S*