tisdag 30 december 2008

Blotta förskräckelsen

Efter några timmars samtal har jag kunnat konstatera att jag inte gick miste om något när dejten inte blev av. Visst är det en trevlig kille och han är ärlig som fan, vilket ju är bra egenskaper. Han är även törstig. Inget som direkt passar in i mitt liv eller som jag ämnar engagera mig i, så det var ju bra att det framkom på det vis det gjorde. Som det var nu frågade jag rakt ut tidigt i vårt samtal ikväll istället för att han skulle ha städat till sig och hållit skenet uppe om vi dejtat.

Svampar undanbedes alltså.
Lögnare undanbedes likaså.
Socialt inkompetenta skickas vidare.
Mentalt högfärdiga undvikes.
Självgoda skrattas åt.
Överkritiska motas bort.


Finns det några kvar att dejta?
Finns det några riktiga män kvar där ute?

2 kommentarer:

Anonym sa...

tyvär verkar det som att jag har en förkärlek till både svampar & lögnare. i kombination. eller så är det helt enkelt bara så att alla killar är sånna. vore ju rätt komiskt att man lyckas träffa fel varje gång i annat fall....

är ju inte en enda människa som jag känner som har det där Spotify (?). Otur för mig alltså.

~Sol~ sa...

Jag är singel sedan länge. Vill inte ha kombinationer av något av detta, så jag kommer väl dö gammal och uttorkad. :(

Jag hoppas verkligen att alla inte är sådana. Det vore tragiskt. Och ge din en spark i arslet så kanske han skärper sig.

Jag har tyvärr inga inbjudningar. :(