måndag 8 december 2008

Akut Lumbago


Ja, eller så kan man ta det på svenska. Ryggskott. Jag borde ha vetat att det inte var en muskelsträckning. Jag har ju inga muskler. *hehe*



Sjukskriven hela veckan. Hon ville sjukskriva mig även nästa vecka, men jag övertalade henne om att jag ringer på fredag om jag fortfarande har problem. Tydligen har jag även karpaltunnel, så jag kommer att få sova med en skena ett tag framöver för att se om det blir bättre av det. Operation känns för mig långt borta, men läkaren såg mindre övertygad ut angående det. Hon har fel. =D



Nå, hur ska jag spendera denna vecka då? Lös, ledig och orörlig. Kan bli spännande... ;)




Har tidigare inte varit imponerad av Coldplays nya skiva, men efter att ändå ha lyssnat på den ett flertal gånger har den på något vis fått fäste.

2 kommentarer:

Ullis sa...

Ajajaj, det där låter inget bra. Håller tummar och tår att du snart är på fötterna igen och springer omkring.

~Sol~ sa...

Äsch, det känns alltid som värst när man just fått beskedet, men faktiskt är det inte en sådan stor grej. :)