måndag 15 december 2008

Sjukdoms-update

Jag tackade min läkare idag. Sedan i torsdags har jag sovit med handskenor och har inte en enda morgon sedan dess vaknat med värkande eller bortdomnade händer. Tänk att det var så lätt att åtgärda. Visserligen kan det vara så att det senare blir så att jag måste operera, men just nu verkar det fungera med skenor. =)

Ryggen är som den är. Jag är fortsatt sjukskriven och är tillsagd att röra mig så mycket jag orkar. Jag rör faktiskt på mig rätt mycket. Kan ju bero på att det är förbaskat tråkigt att sitta still och inte göra något. ;) Men hur som helst så kan jag röra mig lite, lite bättre än igår. Imorgon kommer det blir ännu bättre. Jag undviker att ligga ner speciellt länge så jag sover större delar av nätterna i fåtöljen. Det funkar, även om det naturligtvis inte är den skönaste sovställningen för annat än ryggen.

Hostan har gett med sig helt! =D

Inga kommentarer: