torsdag 18 december 2008

Roadtrip

Nu märks det att jag varit hemma för länge. Jag har så tråkigt att jag går med på en roadtrip till olika städer för att - SHOPPA! Det är helt klart inte min grej annars. *S* Visst kan jag åka med till Hälla, ner på stan eller till Erikslund, men jag går mest omkring och fördriver tiden medan den jag åkt med shoppar loss.

Idag har jag varit i Eskilstuna, I Strängnäs (Hedlandet), Enköping och sedan landade vi först nere på stan här hemma och för att till slut runda av dagen på Hälla. I Eskilstuna drog vi först en repa runt Tuna Park innan vi tog oss ner på stan och gick runt där i någon timme. Jag kan utan tvekan påstå att jag aldrig tidigare varit på en sådan lång shoppingtur. =P

De tio timmarna vi var borta var inte på något vis bortkastade. Jag må vara fattig som en kyrkråtta efter den här turen, men nu är alla juklappar avklarade och jag har även något snyggt att ta på mig på julafton. Jag hittade något till grabben som kan ta död på en rätt intensiv och dryg diskussion som uppstår så gott som dagligen. Hoppas det iaf. *håller tummarna*

Jag har två saker som för mig ner på stan innan jul, men de borde vara avklarade under morgondagen. Efter det tänker jag undvika allt vad shopping heter. Punkt! *S*

Inga kommentarer: