lördag 6 december 2008

Varför inte..?


Jaha....






Ja, varför inte? Jag skriver ju en hel del i min dagbok på portalen, så varför inte skriva här också....


Just nu är jag visserligen mest less och irriterad, men det är ju lätt att klicka vidare om det blir för långrandigt och trist att läsa. *hehe*


Det har varit en tung höst. Sakerna som hänt är inte alla stora och tunga i sig, men de har avlöst varandra som om de köat med nummerlappar. Vissa har till och med varit fräcka nog att tränga sig på medan jag servat den föregående. Ohyfsat! Nu är det snart jul och jag hade faktiskt förhoppningar om att 2008 hade tröttnat på att överraska mig. Jag fick tji. För några dagar sen sträckte jag ryggen då jag hindrade en ungdom på jobbet att ramla och slå sig rätt illa. Resultatet av min räddningsaktion är istället att jag själv knappt kan röra mig och ibland har rätt nära till tårar då jag ska resa mig upp eller vända mig om. Klart det skulle hända mig. Det är ju som en naturlag. Men samtidigt är det väl bättre att det händer någon som bara hanterar det och sen går vidare än någon som känner att världen går under pga av det....? Jo, jag tröstar mig med att det finns en mening med det hela. Jag måste bara hitta den. ;)
Ikväll ska jag på en demonstration av attiraljer som ska vara till glädje i mer intima situationer. Jag ser verkligen fram mot det. En hel hop kvinnor som under inflytande av alkohol talar om för alla närvarande vilka brister deras partners har, vilken hjälp de behöver för att erfara njutning och vilka saker de redan provat för att piffa till det hela. Lägg till deras funderingar om vilka andra attiraljer om vidare kan hjälpa dem i något som uppenbarligen redan har en hel del hjälp och ändå inte funkar så har du en fulländad kväll. Ja, jag ser verkligen fram mot det. Läkarsprit någon...?

Bäst att börja göra sig i ordning... det är bara sex timmar kvar att övertala mig själv om att det är bättre att genomleva en sådan kväll än att göra en vän besviken genom att inte dyka upp. Förresten kan jag alltid skylla på ryggen om jag inte orkar vara kvar. Det skulle ju inte ens vara en lögn. :)












Inga kommentarer: