onsdag 20 maj 2009

Våghalsig

Idag har jag varit modig.
Jag mötte situationen med stor tveksamhet och med ett bultande hjärta. Tänk om jag förstörde hela grejen, tänk om det gick illa, tänk om...

Alla de mörka tankarna förpassades till den djupaste möjliga vrå i huvudet. Att tänka skulle bara förvärra saken. Bättre att bara dyka rätt på. Beslutsamheten växte. Jag förde handen till munnen. Sakta öppnades munnen och jag tog en tugga. Doften spred sig i näsborrarna innan jag blev medveten om smaken. Den var... ok. Lite underlig. Inte äcklig, men heller ingen sensation. Singoalla lakrits. Näh, jag håller mig till orginalet. Upplevelsen av vanlig Singoalla förstördes inte av hoppet över staketet. =D


4 kommentarer:

älskadedotra sa...

jag håller mig oxå till ballerina *S*
tack för smakprovet *S*

marbor sa...

Du det där lät inte som en genomtänkt smak. Nog för att jag är ett lakritsfreak, men njäää...
Tuff du som iallafall vågade!

~Sol~ sa...

älskadedotra, helt rätt! Ballerina är godast, utan tvekan. Men av Singoallasmakerna är det hittills fortfarande orginalet som står med flaggan högst i topp. *S*

Grabben har hittills bara tagit en enda kaka, så kanske kommer inte den smaken att slå så stort... *L*

~Sol~ sa...

marbor, man måste ju prova innan man kan kommentera. Jag provade och kommenterade. =P Inte äckligt, men som sagt, inget jag väljer. =D