torsdag 28 maj 2009

Tack!!!


Rockern förtjänar ett stort tack. Jag har nu sett gårdagens avsnitt av Gray´s. Jag brukar försöka se till att inte missa något alls, men ibland blir det inte som man tänkt. Jag hade då tänkt vänta tills på söndag för att se reprisen, men snälla Rockern gav mig länken till ett ställe där man kan se avsnitt efter avsnitt av olika serier.

Jag är sugen, men jag tänker inte se nästa avsnitt också. Inte förrän på onsdag. Det är som sagt frestande, men om jag avhållit mig från att ladda ner säsong efter säsong tidigare tänker jag inte börja fuska nu. =)

5 kommentarer:

Mija sa...

GAAAH! Give me a länk!! =)
Nu har jag sett 3-4 avsnitt av Grey´s. Jag har gråtit varenda gång, va är det med den där serien?! :'(

~Sol~ sa...

Mija, jag vet inte vad det är med den serien, men jag har varit fast sedan det allra första avsnittet. Jag har missat sammanlagt fem avsnitt av alla de fem säsonger de visat här hittills. Jag! Jag, alltså, fatta. Jag! Jag följer annars ingenting och bryr mig föga om jag råkar missa program. Men Gray´s ska jag bara se på tv, i rätt ordning och på den kväll den står på tablån. Urknepigt. =P

Anna sa...

Det sista är ett dubbelavsnitt, märkte jag igår. Och ja, det är värt att se!

Mija!Om inte sol gett dig länk så finns den i mina kommentarer under näst senaste inlägget. :)

~Sol~ sa...

Nästa gång är det ju säsongsfinal, så ett dubbelavsnitt är att förväntas. =D

Jag har skickat den på msn, men jag kan ju även lägga upp den här. =)

http://www.free-tv-video-online.info/internet/

Bika sa...

Ooooohh är det länken där ovanför???
jag ÄLSKAR grey's, men jag har inte femman längre!