söndag 3 maj 2009

Enkelt


All vet ju om att jag hyser en Belsebub-wannabe i mitt hem. Denna wannaben har länge trott att han lurat mig. Jag har låtit honom leva i den villfarelsen.... tills idag.

Mini-Belse: Får XX komma över för att spela nätverk i eftermiddag?
Jag: Ja, men bara om du städar ditt rum ordentligt.
Mini-Belse: Mitt rum är redan schysst.
Jag: Nej, det är det inte.
Mini-Belse: *indignerat* Det är det visst!
Jag: Det ska vara dammsuget och sen får du sortera allt som ligger under sängen och lägga undan det.
Mini-Belse: *svagt* Under sängen...? *argt* I så fall blir jag ju aldrig klar!!!!

Gissa vem som städar nu? *flin*
Man måste välja sina strider och sedan välja rätt tillfälle att utkämpa dem. *hehe*



4 kommentarer:

Tesstamente sa...

Haha, så ska dom tas!

~Sol~ sa...

Tesstamente, ja man måste vara lite taktisk... *hehehe*

Ullis sa...

hahaha han är så underbar.. jag avgudar din unge :D

~Sol~ sa...

Ladyn, Tack! Det gör faktiskt jag också, även om man kanske inte alltid tror det som jag skriver om honom. =D