onsdag 27 maj 2009

Lyckan har vänt?

Idag fanns det ett mail i min inbox. Jaaa, det brukar iofs finnas det, men då är det mest skräp från facebook och en massa korkskallar som inte fattar att jag deletar kedjebrev direkt, utan att passera gå. Detta mail var annorlunda. Det var från Lulu, siten jag lagt ut min bok på.

Detta är inledningen på mailet;

Dear Lulu Author,

Congratulations, your book has been selected for listing on Amazon.com's Marketplace! As a result, your book will now be easily found on the world's largest online bookseller.


Oj. Jag blir listad på Amazon.com. Lulu har ett samarbeta med Amazon, men i vanliga fall kostar det en hyfsad slant att använda sig av de erbjudanden som finns att lista sin bok på Amazon. Jag har ju inte tänkt göra en massa reklam för den blivande trilogin förrän jag skrivit klart alla delarna, så därför valde jag att inte betala för en sådan tjänst. Nu får jag den tydligen gratis. Wow. Jag känner mig så himla glad. =D

4 kommentarer:

A sa...

Skoj som fan ju! :D Grattis!

Kram

~Sol~ sa...

Kanelen, tack. =D

Kram

marbor sa...

Men precis vad du behöver just nu! *L*..fasen vad roligt! Grattis smulan!

~Sol~ sa...

marbor, ja det kom i precis rätt tid. Eller... det finns nog ingen fel tid för något sådant att komma, men just nu är ännu mer rätt tid... låter det vettigt? *S*
Tack, vännen.
Kram