fredag 22 maj 2009

Hyfsat lugnt


Grabbarna har LAN-at inatt. Det gick lite vildare till än förra gången. Antagligen har de blivit lite varmare i kläderna här. *S* Tydligen är jag den enda av dessa tres föräldrar som tycker att det är ok att de occuperar ett rum i så många timmar. Det är ok att de gör det hos någon annan, men hemma betackar de sig. Nåja, grabbarna har haft himla roligt iaf, vilket är huvudsaken.

Tänkte sova bort hela förmiddagen. Nu borde jag iofs ha vetat att det inte skulle ske eftersom det nästan aldrig blir som jag planerat, men jag gjorde ett gott försök. Tyvärr blir man bara frustrerad av att ligga kvar i sängen och låtsas sova, så jag gick upp, duschade, bäddade, åt frukost och nu vette sjutton vad jag ska göra... Gå ner till banken och aktivera mitt nya minutenkort kanske? Måste ju göras och jag är ju ändå vaken... =P

6 kommentarer:

Anna sa...

Lilla lilla tiiiigern.. :C Har du bytt bort honom?

Virvelvinden sa...

hoppas din dag blir bra. Här finns det att göra så jag behöver itne vara sysslolös

~Sol~ sa...

Rockern, nej, nej, hans levnadtid är till ända och jag har fått en ny tiger som sällskap. =)

~Sol~ sa...

Virvelvinden, tack. Dagen ska bli lugn och skön. Det har jag redan bestämt. *S*

Bra att du har något att göra. Total sysslolöshet är inte bra för någon.
Kram

marbor sa...

Tänka sig va...jag har också en tiger på mitt kort...blir du förvånad?...*S*
Synd att du inte fick sova ut som du tänkt dig. Men det kommer säkert flera tillfällen :-)

~Sol~ sa...

marbor, jag blir inte ett dugg förvånad. *haha*
Jag kan kanske sova ut i morgon eller på söndag. Det är ju en långhelg nu. =)