tisdag 11 augusti 2009

YES!!!

Efter att tryckeriet försökt tala om för mig att problemet med mina omslag låg i min egen pdf skrev jag tillbaka till dem och påtalade att jag faktiskt fått den ena boken med titel, författare och baksidetext förr utan problem. De påstod då att problemet låg i att jag reviderat boken sedan jag beställde ett ex senast, men det fick jag inte att gå ihop. Dock hann jag inte kolla det och maila ett svar på det påståendet innan jag fick en väldigt trevlig ursäkt och information om att de ska gå igenom mina pdf´er igen och sedan kontaka mig. Detta eftersom det utan tvekan var tryckeriets fel att stackars Denise fått vänta med sin medicinlista tills jag påtalade vart den tagit vägen, nämligen i slutet av min andra bok. =P

Idag fick jag ett mail. Trevligt att vakna till sådana goda nyheter. De ska omgående trycka nya ex av mina två böcker med felfria omslag och skicka till mig.

Det lönar sig att stå på sig!

2 kommentarer:

älskadedotra sa...

mycke o läsa nu när man vart borta i en vecka ...

men måste ju skriva här att grattis ...
det var på tiden att dom gav med sig *S*

kram

~Sol~ sa...

älskadedotra - Öööhhhh.... *haha*... Ja, jag skriver ju en del... =P

Tack!
Det är så skönt att det ordnade sig. Nu kan man pusta ut och jag kommer få "riktiga" böcker i lådan snart. =D

Kram