onsdag 12 augusti 2009

Väder och vind


De "hotar" med regn idag. Underligt det där. När det ska vara sol lovar de men när det ska regna hotar de. Eller är det bara en subjektiv tolkning av mig??? =P

Hur som helst är det himla svårt att avgöra hur man ska klä sig. Det är varmt nog att flyta bort, speciellt på mitt jobb som innehåller en hel del fysiskt arbete, men ändå vill man inte bli kall i regnet. Känns inte som om jag vill släpa med mig en massa extrakläder att byta till nu när jag börjat plocka hem saker för att inte glömma dem när jag slutar på fredag.


Jag gillar både sol och regn. Men ändå lovar och hotar de. Känns som en sådan där sak jag kommer att fastna i och grubbla på. Subjektivt och undermedvetet? *s*

4 kommentarer:

hRaven sa...

hojtar till nu... Svalorna har flyttat söderut... bara så att du vet... hösten är på väg... jag LOVAR! ;)

~Sol~ sa...

hRaven - Åhhh, den vackra hösten. Nu känner jag en liten längtan formas. Visserligen ska jag ner till solen när hösten vanligtvis visar sitt vackra ansikte, men tänk vad vackert det kommer att vara när jag kommer hem igen. =D

Ullis sa...

men åååh.. här ligger man i sin misär och får sen så underbara löften här!! ååh! glad är jag nu :D älskar höst, älskar regn.. myyys!

~Sol~ sa...

Ladyn - Ja, visst är hösten speciell! =) Och sådana löften kan jag ta när som helst! =D