onsdag 19 augusti 2009

Jävlar anamma

Jag gillar att börja mitt på dagen. Dels för jag sova de timmar jag vanligen sover som allra bäst, nämligen mellan 5 - 9 på morgonen och dels verkar jag ha en hel del mer jävlar anamma här hemma under förmiddagarna. Idag har jag fixat mat åt mig och grabben, diskat, plockat undan, bytt vatten i akvarierna, städat badrummet efteråt och ändå hunnit sitta och bara ta det lugnt. Det allra bästa med allt detta är att jag vet att jag kan sätta mig ner och ta det lugnt när jag kommer hem.

Just det där med att komma hem framåt kvällen, i kväll strax efter kl 20, och bara se mig omkring utan att känna att det finns saker jag borde fixa är guld värt. Ja, jag gillar dessa kvällsturer, av mer än en anledning. =D

2 kommentarer:

Ullis sa...

gud vad sköönt!! det är mysiga arbetstider.. slippa tidiga morgnar och alltför sena kvällar.. är så glad för din skull, du verkar nöjd och då är jag nöjd :)
kram!

aspholex.. är det bara jag som tyckte verifieringen lät som nån salva man ska ha i arslet? *asg*

~Sol~ sa...

Ladyn - Jag kommer ha väldigt tidiga mornar också, men de kommer att alterneras med kvällsturerna, så jag är nöjd. =D

*L* Hade nog inte tänkt så mycket på någon rektalsalva, faktiskt...


Kram