torsdag 27 augusti 2009

Måste


Jag är visserligen ledig idag, men det hade nog varit lugnare på jobbet. =P

Ett snabbt besök hos farmor för att lämna av lite av skogens guld jag plockade igår efterföljs av ett måste. Grabben behöver några saker till skolan så jag ska äventyra mig till något ställe som säljer skolväskor och plånböcker, pennor och kanske några t-shirts

Jag måste sedan kolla upp - igen - varför jag ännu inte fått mina anställningspapper.

Därefter "måste" jag städa lite här hemma eftersom dammet på hyllorna håller på att driva mig till vansinne. Jag drar nog ett varv med snabeldraken när jag ändå håller på.

Ikväll kommer en kompis över och äter med oss, så jag måste även fundera ut vad sjutton vi ska inmundiga och sedan handla s å att det finns hemma.

Härligt att vara ledig! ;D

Inga kommentarer: