torsdag 20 augusti 2009


Klockan är nu tio och jag har ingen aning om vad jag ska hitta på under de kommande två och en halv timme. Därefter ska jag till jobbet, så eftermiddagen är säkrad iaf. *s* Jag funderade på att baka bröd, men kom fram till att jag faktiskt inte har någon lust. Det blir nog några av de där tråkiga telefonsamtalen jag måste göra, men skjutit på. Då blir ju något vettigt gjort iaf. =D

Fick mail från min chef igår. Inte chefen på stället jag är bokad hos, utan chefen för vikarierna. Jag får några spänn mer i timmen nu. Jag blir inte rik, men det är ändå en förbättring. =D Timvikarier har inga lönesamtal, så jag är himla glad över att min förfrågan om lönen renderat i att de ändå höjde lite.


Just nu har jag flyt i livet.

2 kommentarer:

Ullis sa...

är så glad för din skull! du förtjänar att ha det bra!! Kram!

Bika sa...

jag var inte så himla data-fäst innan jag skaffade min lilla bärbara som jag kan ha med mig överallt.. men sen dess så blir det abstinens, näst intill. träligt värre.

ja, trevligt kommer vi allra mest säkert att ha!! :)