lördag 29 augusti 2009

Ikväll


Det blir en lugn kväll. Ska nog se andra delen av Sagan om Ringen. Jag har sett den minst sex gånger, men det funkar ändå. Faktiskt är det lagom för min skalle att hänga med i. Konstigt hur man kan känna sig så slut efter att ha jobbat åtta timmar. Visserligen inser jag att det troligen har mycket med att göra att jag sovit för få timmar och vaknat flera gånger under natten, men ändå. =P

Jobbet är bra. Jag trivs. Man får visserligen döperioder då det inte händer så mycket men de varvas med perioder då man dryper av svett och knappt tror man kommer hinna med allt som ska göras. Antar att det jämnar ut sig i slutänden. *S*

4 kommentarer:

Ullis sa...

det var lagom avancerat för mig med :D såg den igår och den i förrgår.. lagom att slötitta på när man sett den massa ggr :)

är så glad att du trivs på jobb, det har du verkligen förtjänat.. och nu är det inte långt kvar! nu har du två saker att se fram emot.. massa portugal och massa kryss :D

Meta sa...

men du tittar väl inte på tv-versionen? oj oj.. titta på den förlängda versionen en helt annan story.. 40 minuter längre på varje del. måste rekomendera de om du bara sett den "vanliga" historian.

~Sol~ sa...

Ladyn -just nu har jag väldigt lite att klaga på i livet och mycket att se fram mot. Me like. =D

~Sol~ sa...

Meta - Jag har naturligtvis sett de förlängda versionerna och ägde jag dem skulle jag se dem igen, men som det är nu nöjer jag mig med de som visas på tv. =) Jag har läst boken sju gånger så jag kan fylla i det som fattas ändå. =P