söndag 2 augusti 2009

OK


Filmen var helt ok. Brandon Fraser gör sådana roller bra. Väldigt mycket Starduststuk på den. Är man nio år är den tydligen skitbra. *S* Kvällen igår var väldigt bra, trots att den inte blev som jag tänkt eller velat. Först en del snack med grannfrun innan hon äventyrade sig ner på stan för att möta sin man för att tillsammans med honom slå klackarna i taket. Sen glass, cola (till honom, vin till mig) och film med deras äldsta. Han var på bra humör och då är den ungen fantastisk. Rolig, tokrolig, klipsk och lite lillgammal.

Idag blir det inte många knop gjorda. Jag känner mig lat. Tänker bejaka den känslan. Ska bara kickstarta hjärnan först. Det är jobbigt när även den är lat. Tänkte nyss att det är dags att väcka grabben. Ställde mig till och med upp för att gå göra just det innan jag insåg att han inte ens är hemma. *s*

Man kan inte alltid vara på topp... =P

Inga kommentarer: