torsdag 6 augusti 2009

Del 2

Min grabb är så sparsam att det krävs en hel del övertalning att få honom att spendera pengar. Visst är det bra. Visst är det förnuftigt. Men ibland är det rent ut sagt tråkigt. När man ger honom pengar måste man nästan tvinga honom att lova att han ska använda dem när han åker och badar, när han går ner på stan etc.

Tydligen var Ben & Jerry´s väldigt god. Han skickade sms till mig när jag var på jobbet och bad mig köpa hem en till sådan liten behållare med glass. Han skulle ge mig pengar när jag kom hem! Otroligt. Den meningen har jag aldrig tidigare hört från honom. Jag är fortfarande chockad.

4 kommentarer:

Lina sa...

haha! vill han ha smaktips kan han hojta till, har nästan ätit alla smakerna :)

~Sol~ sa...

Lina - lyxlirare! =P
Han gillar cookie dough som fan men annars är han mest förtjust i mörk choklad och lakrits. Några tips på den fronten? =)

Lina sa...

kolla om han kanske gillar "half baked" det ör en mix av cookie dough och chocolate fudge brownie...

en han ska akta sig för är chunky monkey. eller jag tyckte i alla fall att det var den äckligaste glass jag någonsin ätit :/

~Sol~ sa...

OK, jag ska kolla efter Half Baked nästa gång, men undvika Chunky Monkey. Men snart får han själv gå välja sorter. *S*