torsdag 12 mars 2009

Upptagen


Just nu är det mycket runt omkring mig. Själv har jag väl inte mer att göra än vanligt, men det blir mer eftersom jag lånar mitt öra till några som verkligen behöver det. Alltså, jag gör inte mer, men tiden verkar ändå inte räcka till. Jag skulle vilja kunna göra så mycket mer för dem.

Jag försöker hålla kontakten med mina andra vänner också, men då mycket tid gått åt till att prata i telefon och försöka träffa de som just nu behöver en axel känner jag att jag inte riktigt orkar/hinner/känner för att söka upp dem, vare sig genom datorn, irl eller feleton. Det är inte så bra, har jag märkt. Jag missar en del. Nu menar jag inte skvaller eller så, utan jag missar att någon annan ibland kan behöva en kram, ett öra eller bara att umgås utan att ha djupa diskussioner.


Det har dessutom gått en del tid till mig själv. Jag har umgåtts och haft det himla bra. Jag har behövt göra det en längre period och just nu känns det bara så rätt. Om det senare visar sig att jag gjort ett misstag så får jag ta det då. Jag är inte helt blåögd och vet vad jag givit mig in i, även om jag självfallet inte kan veta vad som kommer att ske.


Men jag ska iaf se till att vara bättre på att höra av mig till mina vänner!
♥ ♥ ♥

4 kommentarer:

Anna sa...

Äh, vi överlever, du behöver lite må-bra-tid också!! :D
Kram!

~Sol~ sa...

Klart ni överlever. *S* Men det gör inte att jag mår bra av att känna att jag försummar någon. Give and take, du vet. =D

Ullis sa...

räknas jag så saknar jag dig tillbaka! gör jag inte det så fuck off, hahahaha nej då.. du vet :)

du är bara bästast!

~Sol~ sa...

Ladyn, jupp, du räknar, trots din brist på allmänt hyfs ibland. ;)

Du är bästast du också, på ditt sätt. =D